Dinsdag 27-8 Ithala Game reserve

27 augustus 2013 - Ithala Game Reserve, Zuid-Afrika

27/8 Vandaag self drive in Ithala game reserve. Misschien zien we vandaag een luipaard?

Ithala is een kleine game reserve. Het is nog niet heel bekend, dus er komen geen massa's mensen. We vinden het een heel fijn park, er hangt een goede sfeer. Bij het rondrijden komen we niemand tegen. Alleen dieren.

We zien veel dieren onderweg. Ook nog een paar Pumba's. Deze hadden we nog niet gezien. Dit vinden we erg grappige beestjes.

Onze weg wordt nog verspert door een Neushoorn gezin. We moeten een half uur geduldig wachten totdat ze aan de kant gaan :)

De wegen zijn wel slechter geworden in Ithala. Johan moet soms al z'n stuurmanskunsten inzetten om door te kunnen rijden. Er zijn veel pothole's, ondergelopen stukken weg, krappe wegen etc. Maar uiteraard komen we ongeschonden door het park.

Ook vandaag geen luipaard gezien.... Maar wel weer vele andere dieren.

's Avonds opnieuw de braai aangestoken. Het licht valt ook nog even uit. Maar gelukkig hebben we een zaklamp en is er een olielamp in de lodge. Dus het is dineren onder de sterren bij kaarslicht.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl