Zaterdag 24/8 Panoramaroute

24 augustus 2013

Zaterdag 24-8 Hazyview de Panoramaroute

Nadat we als een blok geslapen hebben na de lange reisdag van gisteren, op tijd opgestaan om de de Panoramaroute te rijden. Maar eerst een ontbijt met de onvermijdelijke eieren en spek :).

TomTom ingesteld en op weg naar het eerste punt van de route de Pinnacle. Onderweg komen we veel motorrijders tegen. De weg leent zich er ook wel voor met de vele bochten. Misschien iets voor de volgende keer?

Na het eerste punt willen we wegrijden, maar de auto wil opeens niet meer starten.... Van alles geprobeerd, maar niets werkt. Daarom de verhuurmaatschappij maar gebeld. Blijkbaar komt het vaker voor, want ze heeft de gouden tip en de auto start weer! Gelukkig maar, we hadden al visioenen van uren wachten op iemand van de verhuurmaatschappij.

We gaan weer op pad langs alle uitzichtpunten. Helaas is het wat mistig waardoor we niet zo heel ver kunnen kijken. Als het zicht goed is, kun je Mozambique zien liggen vanaf een aantal uitzichtpunten. Alle uitzichten blijven adembenemend. Het is zeker een mooi stukje Africa.

Bij de Blyde River Canyon heb ik me weer laten verleiden om een houten hippo te kopen. Een derde past nog wel in de vensterbank. :0

Na een late lunch bij Harry's Pancakes in Graskop weer teruggereden naar de lodge.

Morgen staat Kruger op de planning!